Zniżki w Yeti z SKPB Warszawa

Inne sprawy nie ujęte w poprzednich forach

Moderatorzy: Baker, Zarząd Koła

ODPOWIEDZ
Agnieszka
Posty: 894
Rejestracja: 26 cze 2008 01:00

Zniżki w Yeti z SKPB Warszawa

Post autor: Agnieszka »

Na Kwadratlonie zostały poruszone kwestie zniżek w różnych kołach przewodnickich oraz, że do niektórych można by się było dołączyć. Dzisiaj dostaliśmy maila od SPKB z Warszawy. Termin składania zamówień jest bardzo bliski, ale może ktoś się skusi. Poniżej wszelkie informacje dotyczące zamówienia, jest tylko jedna prośba od organizatorów, żeby w kolumnie, skąd się dowiedzieliście o promocji wpisywać z jakiego koła jesteśmy.



Witam wszystkich,

przed nami wiosenna edycja akcji zakupu produktów puchowych firmy YETI. Zniżka to maksymalnie 35% od cen podanych na stronie Yeti http://www.yeti.com.pl. Wysokość zniżki zależy od łącznej wartości i wielkości zamówienia.

Kierowników kursów tegorocznego i z poprzednich lat proszę o przesłanie tego maila na listy kursowe.

Przed złożeniem zamówienia proszę o dokładne przeczytanie całego maila !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tym bardziej, że jest w nim kilka nowych informacji :-)

Ostateczny termin składania zamówień to poniedziałek - 18.04.2016 (23:59).

Dane zamówienia proszę wpisać do dokumentu google pod linkiem:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =280272862

Gdyby były jakieś problemy z przygotowaną tabelą w google, proszę przesłać zamówienie zawierające wszystkie dane zamieszczone poniżej na maila: ania.romaniuk@gmail.com. W tytule ewentualnego maila poproszę o wpisanie „YETI NA WIOSNĘ 2016”.

We wtorek 19.04.2016 prześlę wszystkim zamawiającym zrzut tabelki na podane w tabelce maile i będę Was prosić jeszcze raz o ostateczne potwierdzenie zamówienia do końca dnia, proszę więc, aby sprawdzić w tym dniu maila. W międzyczasie możecie oczywiście zmieniać zamówienie do woli.

Wypełniacie wszystkie kolumny tabeli za wyjątkiem zaznaczonych na zielono.

Jeśli np. kurtka nie posiada wersji DRY lub STANDARD, wpisujecie NIE DOTYCZY, żebym wiedziała, czy mam Was potem ścigać w celu uzupełnienia tabelki. W celu uzgodnienia szczegółów zamówienia (np. czy możliwy jest np. różowy śpiwór?) dzwońcie bezpośrednio do YETI. Inne sprawy (jeśli takowe się pojawią) proszę kierować do mnie.

Najwcześniejszy termin realizacji zamówień to połowa maja 2016 r. W zależności od wielkości zamówienia termin realizacji może się trochę przeciągnąć.

W tabelce dodałam jedną nową kolumnę, a mianowicie skąd się dowiedzieliście o akcji YETI, tzn. czy jesteście przewodnikami, kursantami, a może byliście na jednej z naszych tras. Służy ona jedynie celom informacyjnym mojej osobie.

Wszelkie niestandardowe zmiany typu: zamek zielony zamiast niebieskiego, kaptur doszyty do kamizelki, która standardowo jest oferowana bez kaptura, kosztują ekstra. W załączeniu przesyłam Wam orientacyjny cennik zmian. Jeśli chcecie zamówić np. kamizelkę z kapturem, w kolumnie Cena wyjściowa ze strony wpisujecie cenę ze strony ze znakiem +, np. 200 +, a w kolumnie Uwagi Wasze życzenia ekstra.

A. W ewentualnym mailu z zamówieniem powinny się znaleźć następujące dane:

· imię, nazwisko kupującego

· adres mailowy

· nr telefonu kontaktowego

· model śpiwora / kurtki itd.

· długość śpiwora: 180 lub 195 / rozmiar odzieży

· wersja - materiał (np. dry lub standard) – o ile dostępne

· kolor - jeśli to ma znaczenie (wpisać 3 kolory w kolejności preferencji albo napisać, że kolor BEZ ZNACZENIA)

· wypełnienie (puch gęsio kaczy lub puch gęsi - uwaga - różnią się cenowo!)

· suwak w przypadku śpiwora - po której stronie - jeśli to ma znaczenie (albo napisać: BEZ ZNACZENIA)

· jeśli chcecie np. wydłużoną kurtkę o jedną komorę, najpierw uzgadniacie to z Yeti, czy jest to w ogóle możliwe, i potem wpisujecie odpowiednią informacje w kolumnie UWAGI

· cena modelu (w odpowiedniej wersji) podana na stronie Yeti

Wpisując dane do tabelki zgadzacie się na to, że będą one widoczne dla innych osób z linkiem do tabeli.

B. Posługujemy się modelami, oraz cenami wyjściowymi produktów ze strony sklepu Yeti:

http://www.yeti.com.pl


C. UWAGI:

· Odbiór samodzielny ze sklepu (YETI wysyła też przez kuriera). Co do płatności jeszcze nie wiadomo, czy będzie z góry na konto czy bezpośrednio w YETI. Szczegóły później.

· W ramach naszego zamówienia ze zniżką nie dopychamy śpiworów.

· Szczegóły na temat terminów realizacji podane zostaną po zebraniu całego zamówienia i ustaleniach z YETI – ale tak jak pisałam wyżej – najwcześniejszy termin realizacji to połowa maja 2016 r.

· Im bardziej udziwnione zamówienie, tym dłuższy termin realizacji.

· Im więcej chętnych, tym większa szansa na dużą zniżkę.

· Produkty ze strony YETI w zakładce „Wyprzedaż” NIE podlegają naszej zniżce

Możecie pisać do mnie na: ania.romaniuk@gmail.com z dopiskiem w temacie maila YETI NA WIOSNĘ 2016 lub dzwonić pod numer 660 408 328 (zwłaszcza, jeśli odpowiedź będzie wymagała napisania więcej niż jednego zdania).

Z górskim pozdrowieniem,

Ania

blacha 608
ODPOWIEDZ